fredag 9 december 2011

Idolfinal

Heej

Förlåt för att jag nt bloggat på ett tag men har haft fullt upp, så har nt hunnit. Men nu är jag igång igen!

Igår åkte jag till stan och där hittade jag lite julklappar o så men måste in nästa vecka och handla klart med min syster, tror det blir på onsdag faktiskt. Idag har jag varit i skolan men den var nt så kul så orkar nt prata om den. När jag kom ehm skulle min mamma och pappa till kalmar och jag hade endå inget att göra så jag hängde med och det är jag glad att jag gjorde! Hittade världens finaste blus. Har tänkt och ha den imorgon för då ska jag på julbord. Nt så taggad på de men maten är god... Hehe men man ska se de positiva i saker. Lägger upp en bild på blusen imorgon för just nu så ska jag bara mysa med familjen. Det är ju Idol final. Hejar nt på ngn särskild men det är kul o kolla endå.

Btw. Måste kolla på nya säsongen av Top Model som finns här!  Måste kolla men vet nt om jag hinner i helgen...

Inga kommentarer: