söndag 11 december 2011

Inget julbord för mig

Heej

Det blev inget julbord idag, tråkigt men helt okej för mig. Jag och min familj stack till Växjö istället, hittade ett supersött linne där ( jag vet att jag hittade ett linne igår också men kunde nt motstå ).

När jag kom hem stack jag till Laura för att parta! Oh yeah. Hon fyller år på onsdag och då ska jag och Liinea sätta upp bilder på henne över hela skolan... Iaf så kollade vi på "Mean girls" och hade kuligt. Lägger upp bilden på dagens outfit imorgon, jag lovar.

Btw. Har börjat kolla på en serie som heter "Elsas värld" , det handlar typ om en tjej som älskar mode och hon startar en blogg and stuff. Orkar nt förklara men ni får ta och kolla på de för det är superbra men tyvärr så kmr det bara ett avsnitt i veckan -.-












Klicka på bilden för att komma till "tv3play".

Inga kommentarer: