söndag 25 december 2011

Julklappar!

Hejsan!

Det får bli ett bildlöst inlägg här. Har typ inga fina bilder på den här datorn men jag kan väl berätta vad jag fick i julklapp istället.


  • One direction almanacka
  • Ett super fint linne från HM
  • Ett till linne från Bik Bok
  • En svart kofta från HM
  • Supermysig stickad tröja från Vero Moda
  • Linne med kors på från Gina Tricot
  • Tröja med ramones-tryck på från HM
  • Svart sidensjkorta från Bik Bok
  • Grå långarmad tröja från Bik Bok
  • T-shirt med peace-märke på från Gina tricot
  • Justin Bieber Min historia ( bok )
  • Ett halsband med svart kors på
  • Tavla med mig och min syster på
  • One Direction armband och en överaskning ( har nt fått armbanden än för det blev försenat med posten )
  • 500 kronor
  • Strössel xD

Tror det var allt. Kände att det blev skitmkt kläder iår, elr vad säger ni? Aja nu ska jag fortsätta spela The Sims med min syster. Imorgon blir det mellandagsrean med Laura.




Inga kommentarer: