söndag 11 december 2011

Lämnar kvar oss i det kalla Sverige.

Heej

Har suttit och lagt ut mobbade bilder på Aida typ hela kvällen... Hehe, nolifer. Men iaf så typ "duellerade" vi men jag typ vann. Haha om man nu kan se det som en tävling. När jag letade efter bilder på Aida så hittade jag massa fiina bilder från sommaren. Här kmr en av dom, vet nt vems skor det är lr vem som har tagit den men den var underbart fin.

















 Snart ska jag sova tror jag. Är nt ett dugg trött men annars kmr jag vara de imon. Tror jag kmr vara vaken hela natten eftersom jag typ åt ett halvt kilo godis lr ngt förut Hehe, men de bara låg i skålen och de bara ropade "ät mig, ät mig!". 


Imorgon Roger till filippinerna. Sadface. Kmr sakna den lilla pojken ngt enormt. Om du läser det här Roger så vill jag att du ska veta att du betyder 7kt mkt för mig! . 

1 kommentar:

Anonym sa...

såg just att du skaffat ny blogg, sjukt fin <3

saknar dig mer gmn och du betyder mer! <3