lördag 17 december 2011

Min galna fredag...

Heej

Förlåt för att jag är sämst på att uppdatera men har varken haft tid elr lust.Igår var jag i skolan (såklart) sedan stack jag till Linnea för där väntade hon och Laura. Vi gjorde pepparkakshus och krossade tallrik men orkar nt förklara mer om de just nu. Sedan stack vi till köpstan o handlade chips, dipp och läsk som vi satte oss o åt där. Supergott! Fick tretton kronor över som vi handlade en studsboll och tre tuggummin av. På vägen hem gjorde vi en fiin fiin låt, som jag tror vi ska göra musikvideo till på tisdag.

Idag har jag typ inte gjort ngt speciellt. Vaknade för en halvtimme sedan, asså jag vaknade på morgonen men sedan blev jag så trött efter maten så la mig o sov liiite. Har även vunnit en present av min fina Roger som är i filippinerna. Måste komma på ngt att köpa till honom också. Men jag kmr nt på ngt... Ngra bra tips?




















Bilderna är snodda från Linneas blogg, som ni kan hitta här!

Inga kommentarer: