lördag 31 december 2011

Mitt 2011

God kväll alla fina bloggläsare! Eller ska jag säga god natt...?

Aja, när jag skriver det här är det exakt 24 timmar kvar av det här året för klockan är 00:00! Men nu är klockan tyvärr 00:01... Tänk imorgon är det 2012. Kan nt fatta det. Det här året har varit underbart, har lärt känna helt underbara personer. Tänkte ta och berätta lite om vad som hänt detta året.

Mars, då stack jag och min klass till hedemora för att ha 4 helt underbara, fantastiska dagar tillsammans. Jag och Aida lärde oss åka skidor, hade aldrig gjort det förrut... Det var helt underbart iaf. Har så många minnen från den resan och dom kmr jag aldrig glömma!

April, fyllde jag 14 år.

Maj, var på fullt ös med Aida, Elina och Frej och fy fan vad kul vi hade! Hoppas dom har samma grej nästa år. Annars va det väl inget speciellt som hände i maj tror jag... Inte vad jag kmr på nu.

Juni, slutade 7an och tyvärr så slutade världens bästa nia på vår skola den månaden. Dom var helt underbara och jag önskar att dom skulle gått där minst ett år till.

Juli, jag och min familj åkte på världens bästa resa. Vi bilade genom Europa och tog ett par stopp i bland annat, Österrike, Bosnien och till sist Krotatien. I Bosnien hade jag 4 helt otroliga dagar tillsammans med Aida och hennes familj ( även min familj ), vi gick på "pub", shoppade lite smått i typ världens billigaste land haha, vi besökte ett 7kt fiint vattenfall, åt god mat, träffade familjen Burnic släkt och vänner och bara hade allmänt trevligt. I Kroatien sedan så träffade jag och min syster tre underbara killar. Stian, Oliver och Emil. Tillsammans med dom hade vi en fantastisk vecka. Kmr ihåg första kvällen som om det var igår... Vi hittade på massor av skoj och jag saknar dom killarna så OTROLIGT mkt!! Tyvärr så bor dom i Norge men vi har bestämt att vi ska träffas i sommar.

Augusti, började åttan och även dom nya sjuorna började på vår skola. Är så glad att just dom började hos oss. Trodde innan att dom skulle vara jobbiga och att jag nt skulle umgås med så många av dom men där hade jag fel, fel, fel. Umgås med många av dom och jag lovar att de här 1 och ett halvt åren som vi har kvar kmr vara minst lika underbara.

September, hände väl nt så mkt tror jag... Fick en "man" som heter Roger! Helt underbar pojk. Punkt slut. Älskar den grabben.

Oktober, Även denna månaden hände väl nt så mkt, var som september troligtvis. Men just det, har för mig att det var i Oktober som jag och min klass gick dockparad i mörbylång! Och som vi kämpade med dom där dockorna. Jag gjorde cirkusdirektören! Supernöjd. Det är också ngt man aldrig glömmer.

November, Hände nt så mkt där heller...

December, Fick mina första betyg, det var väl den största grejen egentligen. Och nu sitter jag här den sista December och tänker tillbaka på året som gått och plötsligt inser jag att det här året nt kunde bli så mkt bättre!































Lite bilder från mitt 2011!

Ha de gött nu!

Inga kommentarer: