söndag 26 februari 2012

Skola imon...

Imorgon är lovet slut, hatar det. Men det är tur att vänner finns annars vet jag nt hur jag skulle överlevt skolan... Måste fortsätta skriva på min uppsats om Auschwitz men jag är så trött och har ont huvudet så jag har ingen motivering alls. Vet nt när den ska vara inlämnad men antar att den ska vara det snart. Vår lärare har nämligen varit sjukskriven och alla lärare säger olika så, jaa. Kollade min mejl idag och gissa vad jag såg? Jag hade fått mejl från min gamla "brevvän" i strängnäs. Det var typ superlänge sedan vi skickade brev men nu mejlar vi istället, iaf ibland. Det märkliga är att jag bara träffat henne när jag var på semester på Gran Canaria för typ 7 år sedan men det känns som om jag känner henne väl och vi vill båda träffas i sommar så jag hoppas det blir av. Nu ska jag gå ner o dricka oboy och försöka bli motiverad att skriva färdigt den där j**la uppsatsen.

Ha de bra! 

Inga kommentarer: