torsdag 23 februari 2012

Some new stuff!

Tjoo

Igår stack jag, mamma och Emelie in till kalmar, hittade en superfiin sommarjacka (bild kmr senare) och en mysig mössa, som jag bara ÄLSKAR. Kmr använda den flitigt, även fast det börjar bli vår nu. Runt halv två släppte dom av mig vid bowlingen, där Gustav och Frej stod utanför o väntade på mig, Alva och Laura kom en stund efter. Bowlingen var helt awesome och jag hoppas vi gör om det snart igen. Tack för en go eftermiddag! När jag senare kom hem packade jag lite snabbt en väska eftersom jag skulle till Laura och ha Simpsonkväll men henne och Alva. Fat så mkt simpsontittande blev det nt... Hehe, kollade bara på filmen och ett avsnitt, men jag tkr vi hade det trevligt endå, vi kollade på ett avsnitt av bigbrother också, helt okej program faktiskt, trodde de skulle vara mkt sämre. Men nu ska jag kolla på bigbrother... Hahaha, men måste se om det är värt att följa.
























Den awesomea mössan! vad tycks?

1 kommentar:

elviiiis sa...

Awesome mössa, dude!