måndag 13 februari 2012

Svar på lite frågor.

Tänkte avsluta frågestunden nu. Verkar nt vara fler som frågar längre, det var typ inga som frågade ngt så jag struntar i att ha en frågestund ngn mer gång.

Frågor från Elvira
1.Hur lång är du?
Runt 160 centimeter kanske.
2.Har du pussat en kille i din ålder någon gång?
 Varför skulle jag nt ha gjort de...?
3.Hur mycket väger du?
Vet ej, orkar nt gå ner o väga mig. Hehe.

Frågor från Alva
1.Vad vill du bli när du växer upp?
 Lång? Haha men bibliotekarie eller modell typ.

Frågor från Canonbrudarna
1. Favoritmat?
Kroppkakor
2.Katt/hund?
Har inget av det om det är det ni menar? Annars så väljer jag hund eftersom alla katter bitchblickar mig...
3.Om du fick önska dig vad som helst vad skulle det då vara?
Jag skulle nog valt att få en privat dejt med One Direction lr en med Justin Bieber.
4.Det du är mest nöjd med, med dig själv?
Jag är nog mest nöjd med ögonen...
5.Bästa bild du tagit?
Förlåt men jag har tyvärr inte så många bilder på den här datorn så lägger upp det ngn anna gång.
6.Favoritartist? (endast en!)
Jag kan tyvärr inte välja en favoritartist eftersom jag är ett STORT fan av både One Direction och Justin bieber. Så tyvärr tjejer.
7.Nikon/Canon?
Har ingen av det, men jag ska troligtvis köpa en Canon, så Canon!
8.Pizza/Tacos?
Pizza tror jah, men bara om det är "köpt" pizza.
9.Hur många halsband har du?
Hahaha, vad fan är det för fråga? Har rensat alla mina smycken så just nu bara... 3. Gillar nt halsband så mkt.
10.Favoritserie?
Favoritserie är nog Americans next top model eller Awkward.
11.Iphone/htc?
Vill ha en Iphone men har tyvärr ingen...
12.Prinssestårta/chokladbakelse?
Helt klart CHOKLADBAKELSE. Älskar allt som har med choklad att göra.
13.Varmt/kallt?
Varmt. Det är ju såå kallt annars.

Hoppas ni är nöjda med svaren. Ett extra plus i kanten till "Canonbrudarna" som frågade många bra frågor! Bara för det så får ni en fiiin liten länk HÄR!

Inga kommentarer: