måndag 13 februari 2012

Tidig morgon

God morgon!

Vaknade precis av väckarklockan... Är skittrött men har endå pallat mig upp ur sängen och nu sitter jag här vid datan. Har kollat Facebook (är typ beronde) och ska strax fixa mig. Idag så börjar temat i skolan, vi ska ha nästan alla lektioner med sjuorna så det kmr bli awesome! Hoppas bara jag hamnar med ngn jag vill, helst Laura, fast jag o Laura har snackat o vi kmr nog klaga om vi nt kmr i samma grupp. Hehe. I alla fall så kmr vi ha temat "leva livet" typ, men medans sjuorna åker till hedemora (avundsjuk) så ska vi ha "koncentrerat kärlekstema". Då ska vi bland annat ta hand om ett ägg tror jag, asså ett ägg man äter, nt ett sånt där fågelägg lr ngt, haha. Ska nog döpa mitt till Justin lr Harry. Men nu måste jag fixa mig.


Inga kommentarer: