torsdag 8 mars 2012

Dålig uppdatering.

Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg.

Dagen har varit helt okej, skolan också helt okej. Inte så mkt att berätta, skypat med trevligt folk en stund, fast min kompis från norge ville lr jaa vågade nt snacka... Drygt eftersom jag nt hört honom på länge. Saknar den pojken! Men vi kanske ska träffas i sommar. Hoppas på det bästa. Igår ändrade jag om lite i mitt rum, så nu är det hyfsat städat, imon kmr Laura hit och sover här. Eftersom domåker till hedemora på måndag med  klassen och är där en hel vecka så lyxar vi till det lite o köper nutella och jordgubbar på vägen hem från skolan! Awesome. Tror nt jag kmr överleva en hel vecka utan min vänner, asså jag har blivit superbra vän med en del i sjuan och så åker dom iväg en HEL VECKA?! Hatar det. Vill hänga med men hur mkt jag än tjatar på vår rektor så får jag nt... -.- Aja sånt är livet, men dom kmr iallafall hem på natten till fredag och då ska jag sticka till Laura direkt när skolan har slutat! Men nu måste jag sova och träna på motionskunskapen tills imon. Sov sött!

1 kommentar:

l i n n é a sa...

hehhehe, ja men ändå! ;)


bra att du börjat blogga igen min råtta! :D<3