söndag 11 mars 2012

Fullsmockad dag!

Tjoo

Stack runt halv elva till Aida för att skriva klart en labbrapport, hatar plugg på helgerna men det fick bli det iallfall. Vi tog rätt lång tid på oss att skriva den eftersom vi hade så mkt att snacka om. Hehe men vi är typ aldrig längre så det är därför men vi blev klara iallafall, då drog jag hem och käkade och sedan bar det av mot Linnéa (älskar dig gmn). Hjälpte henne o packa tills imon, fatta att alla min bästa vänner sticker till hedemora imon. Hate it. Hate it. Hate it. Men jag får klara mig, jag har ju fler vänner, men endå. Men iallafall så gjorde vi nt så mkt lr vi gjorde kanske det men orkar nt berätta allt. Haha. Nu sitter jag här och längtar INTE tills imon. Men men, ikväll är det kontoret! Yeah, älskar Björn Gustavsson, så jävla go.

Har inga bilder men ni får överleva endå...

Inga kommentarer: