måndag 26 mars 2012

Outift och fjäriljakt

Hallå där!

Idag var det skola som vanligt, när jag kom hem kolla jag på BB veckofinalen från igår, Hanna R åkte ur! Sadface, nu kmr det inte bli lika kul eftersom alla "bråkmakare" har lämnat men aja. Har precis haft lite fjäriljakt eller jaa, skulle egentligen bara tagit en bild på dagens outfit men det flög en superfin fjäril utanför mitt fönster och då var jag bara tvungen att få ett kort på den. Men det visade sig inte vara det lättaste... Men fick iallafall en fiin bild efter ett trettiotal bilder, haha. Nu kanske jag ska ut och åka lit inlines med systern min, även fast jag verkligen borde plugga till provet imon, har nt ens läst igenom häftet. Hehe men får se hur det går, är ju motionskunskap och jag satsar inte på ett högt betyg i idrott så. Nu måste jag dra! Bye bye.




Inga kommentarer: