onsdag 28 mars 2012

Some pics from the party

Åt precis en supersmarrig kladdkakebit och nu sitter jag och njuter av musiken som spelas. Älskar musik verkligen, lyssnar på det typ hela tiden så det är tur att man har spotify premium. Idag blir det att skriva, skriv och skriva, måste nämligen bli klar med flexet idag... Känns inte bra alls, har apmycket kvar. Hate it. Men ska iallafall försöka skriva allt annars få det blir att lämna in en orenskrivet flex och det är inte världens roligaste. 

Men iallafall här får ni ngra bilder från min systers "kalas" igår, firade bara med familjen men kallar det ändå kalas. På sista bilden är det paketen jag gav henne.



























Vad tycks? 
Ni kanske har märkt att det varit många bilder på senaste tiden, joo det ät därför att jag har lånat min systers systemkamera väldigt ofta nu... Om du läser det är Emelie så förlåt om jag är jobbig men har ju ingen egen och jag älskar att fotografera. Älskar dig.

Inga kommentarer: