måndag 23 april 2012

Perfekt helg

Sitter och äter godis jag fick igår och lyssnar på Justin Bieber.

Har verkligen haft en underbar helg. I fredags sov jag hos Laura, kollade på BigBrother och åt lyxfrukost. På lördagen stack jag och Laura till Ladan för att jobba där i ett par timmar, fick en supergod smörgåstårta där och hundra kronor eftersom vi jobbat så bra, Laura vann även en blomma, haha. På kvällen stack vi till Mörbylånga för att kolla på Teater. Världens Bästa! Skojar nt, alla som inte var där missade ngt otroligt. Miljögerillan heter den och min vänner är med i den, sjukt bra iallafall. Igår var det då min födelsedag, fyllde 15. Gutt! Fick superfina presenter, ni såg ngra av dom i förra inlägget, åt en hembakad supergod tårta och firade med släkt och vänner. Kollade sen på BigBrother, perfekt avslutning på dagen.

Nu ska jag läsa Hungergames och lyssna på JB.





Inga kommentarer: