onsdag 30 maj 2012

Långt inlägg om min helg


































Har suttit o jobbat på designen och headern nu när jag egentligen borde plugga, men jag tkr det var mkt roligare, och så har jag ju faktiskt skrivit runt 4 blad om Tjernobyl förrut så jag tyckte jag kunde chilla lite nu.  Iallafall, i förra inlägget sa jag ju som sagt att jag skulle berätta mer i nästa inlägg (och det här är ju nästa?) om helgen så here we go! På fredag sticker jag med UNF till vimmerby, jag tror jag sa det förrut men strunt samma, jag och min syster stannar kvar där till runt 8 sen sticker vi hem till öland igen, när jag är hemma ska lilla Laura sova hos mig för att senare nästa dag stiga upp hyfsat tidigt, fixa håret, packa danskläderna och dra till mörbylånga, där är det genrep inför uppvisningen. Slutar väl ungefär vid fyra/fem sen sticker jag och Matilda till hennes farmor och farfar, tror jag det var.... Hm, vet nt riktigt men ngt sådant, sover där och nästa dag är det dags för uppvisning! Tagga sönder och sen är det upp på scen som gäller, uppträder först för färjestaden dansföräldrar sedan mörbylångas. Sedan bär det av hemåt för o skriva klart det sista på uppgifterna som ska in senast tisdag. Ojdå, vad långt det här inlägget blev, aja vi hörs imon om jag nt dött på vägen till östra sidan!


Inga kommentarer: