måndag 28 maj 2012

Min dag i bilder!


Där ovanför ser ni min dag i bilder typ, fattas bara att jag smsat och pratat i telefon med trevliga Max. O juste, förlåt att jag nt bloggat på ett par dar men i lördags var jag ju som sagt på Liseberg, vilket var helt f**king underbart, lärt känna sjukt sköna människor som jag dessutom troligen ska fira midsommar med, gutt ju? Nee men det var jätteskojsigt på liseberg, åkte massa skoj och lärde känna många goa. På söndagen var jag typ helt  död så jag orkade nt blogga och jaa nu är det idag. Stekt lite i solen och kollat BigBrother med Laura, sedan grillade jag och in familj kött, sjukt gott. Snart tror jag att jag ska ta o läsa lite, men får se hur det blir. Aja, Peace!

Btw, om jag missat ngn bokstav här o där är det nt mitt fel utan tangentbordets. Vissa bokstäver har blivit apsega att trycka på så det är därför...

Inga kommentarer: