måndag 4 juni 2012

Cykelutflykt med basgrupperna



Heeej där!

Haft en underbar helg, tyvärr nt hunnit blogga så mkt, men jag la ju upp bilderna från dansuppvisningen igår. Orkade nt skriva ngt om helgen då, men kan kort sammanfatta den nu. Har målat låda, trollstavar, fixat med ljus och ljud, varit med underbara människor och ätit MASSA glass. 

Idag var det flexredovisning i skolan och jag, Aida, Saga o Axel redovisade för hela skolan, vi har ju gjort en film som sagt och idag var det premiär! Är sjukt nöjd och det här flexet är det roligaste jag gjort, vi har skrattat typ hela tiden o haft supertrevligt, dom andra sa att det var superbra så jag antar att det nt bara va vi som tyckte de. Snart tror jag att jag ska baka kladdkaka tills imon, ska ut o cykla med basgrupperna. Senare blir det att skriva klart SO fördjupningen, för imorgon ska den in! 


Inga kommentarer: