söndag 1 januari 2012

Presentation av mig

Tjenare!

Idag ska jag börja med "schemat" jag la ut för ngn vecka sedan. På dag ett ska jag presentera mig själv så här kmr de!


Jag heter Sara ( men det vet nog redan många av er ), är 14 år och bor på Öland. På fritiden är man med kompisar, dansar street i gruppen Xtra allt med gangsta och så blir det en del skolarbete på fritiden också. Har typ inget mer så här kmr 10 saker som är helt oviktigt ( om mig såklart ).


  1. Jag har varit i Danmark, Tyskland, Slovenien, Österrike, Bosnien, Kroatien, Turkiet och Spanien.
  2. Jag vill besöka Togo, Norge, Island, USA, Chile, Storbritannien, Kanada och självklart fler men de här länderna skulle varit extra coolt.
  3. Mina favoritartister är Justin Bieber, One direction och Ulrik Munther.
  4. Jag har en brevvän i Strängnäs som jag nt träffat på snart 8 år. Självklart vill jag träffa henne men det blir aldrig av...
  5. När jag blir äldre vill jag bli en bibliotekarie. Men innan det vill jag jobba som modell.
  6. Jag tkr Harry Potter filmerna är sjukt bra! Men jag har tyvärr nt sett den sista filmen.
  7. Mina favoritspel är Sims och Minecraft.
  8. Jag älskar SMARTIES.
  9. Jag gillar dansbands musik, favoritdansband är Larz Kristerz.
  10. Min favoriträtt är hemmalagade kroppkakor.        
                                         





















Bild på mig och Elina från festen igår.

Inga kommentarer: