söndag 1 januari 2012

TVÅTUSENTOLV

Tjoo!

Det är 2012 nu. Känns nt som det men det är det... O.o Haha, men iaf. Igår var jag som sagt i Kalmar i UNFs lokaler. Det var en nyårsfest för ungdomar , min syster hade typ anordnat det med ett par kompisar och det verkade kul så jag tänkte, varför nt? Annars skulle jag liksom varit hos min faster med släkten och det verkade nt så kul i år, typ inga i min ålder direkt. Men jag hade supertrevligt i Kalmar! Först gick vi bort och kollade på raketerna vid slottet, dom var superfina verkligen. Efter det gick vi tillbaka till lokalen och det började droppa in lite fler "gäster". När nästan alla kommit satte vi oss vid det dukade bordet och förrätten kom en stund senare. Det var "Toast skinka" till förrätt, vilket var supergott. Vi körde lite "lekar" mellan rätterna eftersom dom som anordnade var tvungna att fixa med maten. Middagen fortsatte och efter alla hade ätit upp efterrätten så drog festen igång! Dansade och spelade wii ända fram till halv tolv då det var dags att sticka till stortorget för att fira det nya året. Gick senare bort till kattrumpan för att kolla på lite till raketer. Det var ungefär vad som hände igår, självklart hände det mer men orkar nt skriva för mkt. Vill ju nt tråka ut er helt.

Aja, nu tror jag att jag ska gå och kolla på ngn bra film. Såg Abuction imorse. Superbra film!
REKOMENDERAR STORT!










<---- Tralier till Abduction

1 kommentar:

Anonym sa...

ja tänkte kolla på den :)